Συμμετοχή του 2ου Ε.Κ. Πειραιά στο προγράμμα Erasmus+ KA2 One's much Στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ229 – «We can’t stand losing one more student-One’s much», συμμετείχαν μαθητές και καθηγητές από την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Ιταλία και την Τουρκία, χώρες στις οποίες έγιναν οι μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών του σχολείου μας. Σκοπός του προγράμματος ήταν να βρεθούν τα αίτια και οι τρόποι αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής μέσα από δράσεις για ένα σχολείο πιο ελκυστικό και πιο υποστηρικτικό στους μαθητές.
Στην πρώτη συνάντηση στην Πορτογαλία οι συμμετέχοντες καθηγητές συζήτησαν για την κατάσταση της σχολικής διαρροής στην κάθε χώρα και έγιναν προτάσεις για την αντιμετώπισή της. Στην Ελλάδα οι μαθητές κάθε χώρας παρουσίασαν εθνικά παραδοσιακά παιχνίδια και φύτεψαν στο προαύλιο του σχολείου μια ελιά ως σύμβολο της ειρήνης μεταξύ των λαών.
Στην Τουρκία οι καθηγητές παρουσίασαν σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις όπως STEM(Science, Technology, Engineering & Mathematics), IBL (Inquiry Based Learning), 3D Printing στο πλαίσιο της σχολικής διαρροής - ESL ( Early School Leaving).Στην Ιταλία οι μαθητές συμμετείχαν σε μια προσομοίωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου όπου μέσα από συνεδριάσεις αναδείχτηκαν προβλήματα των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον και κατατέθηκαν προτάσεις για ένα πιο ελκυστικό σχολείο.
Στη Ρουμανία οι μαθητές παρουσίασαν ένα μικρό βίντεο που οι ίδιοι είχαν δημιουργήσει σχετικά με τη σχολική διαρροή και συγκεκριμένα με συνεντεύξεις συμμαθητών τους που στο παρελθόν είχαν εγκαταλείψει το σχολείο. Τέλος συμμετείχαν σε θεατρικό δρώμενο που εστίαζε στον εκφοβισμό-bulling, στο πως αυτός μπορεί να αποτελέσει αιτία εγκατάλειψης του σχολείου αλλά και στο τι μπορεί να πράξει η σχολική κοινότητα ώστε να βοηθήσει αυτούς τους μαθητές.
Θεωρούμε ότι το έργο υπήρξε ιδιαίτερα χρήσιμο στην κατεύθυνση της διάγνωσης και αντιμετώπισης του προβλήματος της σχολικής διαρροής που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα. #2EKPeiraia #2ΕΚΠειραιά #Erasmus #ErasmusKA1 #ErasmusPlus #ErasmusPlusIKY #ErasmusPlusGreece #ΣυνεχίζουμεErasmus
|